Vastgoed Nederland staat voor kwaliteit, professionaliteit en transparantie binnen de sector. Onze leden – makelaars en taxateurs – doen hun uiterste best om jouw opdracht zorgvuldig en deskundig uit te voeren volgens onze beroeps-en gedragscode. Toch kan het voorkomen dat jij niet tevreden bent en een klacht wilt indienen.
Klachtenprocedure
Stap 1 – Meld je klacht eerst schriftelijk bij de betrokken vastgoedprofessional en geef hem of haar 1 maand de tijd om het op te lossen.
Stap 2 – Kom je er niet uit? Dien je klacht in bij het Klachtenloket Vastgoedprofessionals. Zij bieden gratis informatie, advies en bemiddeling.
Klachtenloket Vastgoedprofessionals
Heb je vragen over de klachtenprocedure of wil je weten welke route het beste past bij jouw situatie? Neem dan contact op met het Klachtenloket Vastgoedprofessionals. Dit onafhankelijke en gezamenlijke loket voor de branche is ondergebracht bij De Geschillencommissie in Den Haag.
Stap 3 – Nog steeds geen oplossing? Dan informeren zij je over de vervolgstappen, zoals de Geschillencommissie of Tuchtcommissie.
Contact opnemen
Heb je vragen, wil je advies of direct een klacht indienen? Neem contact op:
📞 0900–8101 of 070–310 53 98